lördag 4 februari 2012

Hemma från Jönköping :)

Heeeeeeeeeeeej! Ofta jag är så dålig på att blogga :( men jag kan ju iallafall säga att jag har en jättemysig och rolig helg :) Vi åkte till Nellie igår i Jönköping och myste. Vi har nämligen börjat med halv åtta hos mig ;) Nellie gjorde en supergod för- varm- och efterrätt, duktig hon är.Vi var verkligen proppmätta så mycket som vi åt! Och sen så röstade vi, den som får mest poäng vinner ju. Och jag kan bara säga att såhär många bilder som vi tog under denna dag har jag nog inte gjort under hela mitt liv hahaha :) Har saknat att blogga om jag ska vara ärlig och fick lite insperation idag ;) Nu är jag hos min fina pojkvän och gömmer mig ifrån kylan. SÅ KALLT! Snart ska vi titta på en film och mysa ner oss. Imorgon ska vi till min bror och mysa där med haha. Älskar verkligen att mysa :) Godnatt // Valeria


En liten bildbomb, detta är inte ens i närheten av alla bilder som vi tog.





















En smörgåstårta mamma gjorde idag

1 kommentar:

  1. Jag gillar din bildbomb hehe ;) söt du är människa...gud så bra att du gillar att mysa för det är ju planerat till nästa helg med ju hehehe ;) värkligen supper tack för en dö skön helg och minnesvärd lördag ;) <3<3<3

    SvaraRadera