måndag 19 december 2011

GLAAAAD ÄR JAG :D

Hejsan, vilken härlig dag det har varit idag. Skola på morgonen sen gick jag hem, tänkte dansa lite på gården men somnade. Sen kom älskling till mig i sin onepiece när han slutade. Den är skitsnygg nu vill jag också ha en hahah :) Sen när vi skulle äta så kom han på att gården är ju stängd idag eftersom det är måndag så jag kunde ju inte dansa då. Men imorgon? :) Jag följde med mamma till centrum en snabbis och köpte en tidning, gillar att ligga och läsa. Det är avslappnande tycker jag, man tänker inte på så mycket förutom det som händer i själva boken eller tidningen. Just nu sover älsklingen och jag ska ta och skriva ner lite skönhetsrecept i min bok som jag hittade i någon låda haha. Hoppas att ni har haft en härlig dag och imorgon är det ju vollybollturnering så himla kul :D // Valeria




Gulligull vill bara ta och äta upp han :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar