tisdag 13 december 2011

godmorgon!

Godmorgon, det är första gången jag skriver ett inlägg såhär tidigt på morgonen haha. Har precis ätit en skål med flingor och nu tittar jag på julkalendern. Missade ett väldigt massa avsnitt som jag har tagit igen. Jag tycker att det är jättemysigt med julkalender fast det här är första gången jag tycker att det är bra haha, har inte tittat alla andra år. Snart är det skolan, börjar klockan åtta idag med spanska. Sen är det ju så himla skönt att vi slutar vid ett :) Alltså det är 10 dagar KVAR till julafton! tiden går såååå fort längtar :D Pratade med pappa häromdagen också, så himla roligt. Han fyllde ju år den 10 dec och jag fick tyvärr inte tag i han då. Hoppas att han är inloggad ikväll :)



Idag är det min och älsklingens 9-månadsdag! Helt otroligt att tiden har gått så fort och det har hållt så länge, hoppas att det håller för evigt. De här månaderna har varit helt underbara. Älskar dig så enormt mycket! Du och Jag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar