tisdag 20 december 2011

vollybollturnering

Chulilu, idag har det varit chill hela dagen haha. Härligt. Kunde verkligen inte sova inatt, låg och vred på mig i flera timmar, usch. Somnade till slut vid fyra tiden och väckarklockan ringde vid sex men jag vaknade ju såklart inte utan mamma fick väcka mig vid åtta och då hade jag brooooottoooom att fixa till mig. Hatar att stressa men men :) Vi hade svenska på morgonen och gjorde inte så mycket med fröken nellie :) Sedan gick vi och tittade på vollybollturneringen. Älsklingens lag förlorade tyvärr de tre första matcherna men de två sista kom de igång och vann haha :D Nu sitter jag här hos älskling och ska titta på en film som heter Mary and Max vi får se vad jag tycker om den, skriver ett inlägg senare kanske? :D



Jag tycker inte om att ta kort inne i hagadal, så himla dåligt ljus och allt det ser hemskt ut alltså haha. Men men :) // Valeria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar