tisdag 20 december 2011

Oj oj oj, klockan är snart två igen och jag sover inte :o måste verkligen upp till skolan imorgon det är ju sista dagen så himla roligt, för sen är det looooov :D Jag och nellie bytte julklappar idag och jag fick ett litet jättefint set med nagelvårdsgrejer. Så glad jag blev, tänkte köpa det och nu behöver jag inte det. Det ni ;) Testade det idag och jag kan ju bara säga att det luktar så himla gott!!! Hihih och gissa vad!? Idag beställde vi biljetter till Ukraina som vi ska åka till nu över lovet. Det ska bli så skönt att lämna Sverige! men kommer ju sakna älskling så himla mycket :( Vi åker i alla fall klockan 10 eller 11 till Arlanda på lördag och flyget går vid fyra. Det som är skönt är att det tar bara två timmar dit men det tar tyvärr 4 timmar att åka dit där pappa bor. Men nu ska jag inte skriva mer det blir ju så jobbigt att läsa så mycket ;) Lägger in lite bilder istället  :D


Färgen är mycket mörkare i verkligheten och är verkligen min favorit nu i vinter! 

Testade att göra en frisyr häromdagen och jag blev ganska nöjd faktist eller vad tycker ni?

Ha det så jättebra :) // Valeria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar