onsdag 21 december 2011

loooov :)

Hej hej, äntligen är det lov!! hahah så himla skönt, vi slutade skolan vid 12 tiden ungefär så jag och älskling gick hem till mig efter :) sen somnade han såklart haha gulligast i världen tror jag! medans han sova hade jag och mamma redan hunnit vara lite överallt haha. Köpte bland annat en ansikts/kroppsborste från apoliva på apoteket. De har ju släppt en smink kollektion det är ju ganska roligt att testa? Denna borste kostade bara 99 kr och annat smink var inte heller dyrt. De mesta kostar nog runt 100 kr skulle jag tro.Skriver lite senare vad jag tycker om den ifall den är bra eller inte. Köpte också två underklädeställ till min låtsaspappa i julklapp :)Testade lite klänningar idag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig på nyårsafton! Men jag tänkte att eftersom jag ändå ska åka bort kan jag ju kanske lägga in nån bild på vilken klänning jag ska ha. Ni får gärna kommentera vad ni tycker :)




Det är lite roligt att jag skriver nästan alltid inlägg sent på kvällen, men ska börja göra det tidigare :D massa kramar // Valeria

2 kommentarer:

  1. Привет, моя дорогая доченька.
    Ты великолепна в этом белом платье. Мне нравится. Цем цем.

    SvaraRadera