onsdag 7 december 2011

Världens bästa film men världens bästa pojkvän :D

Hejsan. dålig uppdatering, YES det stämmer! Tänkte göra ett inlägg hela dagen igår men det blev så sent så jag gjorde inte det :) Är så otroligt trött just nu har bara sovit 3 tim inatt skulle kunna somna NU, NU, när som helst hahaha. Klockan är 06.53 just nu och jag ligger i sängen hos min bästa pojkvän och ska snart sminka mig. Vi kollade på världen bästa film igår tror jag, alltså det var så himla bra! Alla borde se den + dom var hur snygga som helst också, i filmen.
 Jag tror inte att det finns någon gulligare person än Nellie Jämtestam, alltså shit vad jag älskar den tjejen. Har kännt en massa i flera år och henne ett halvår bara men hon har gjort mer för mig under  den korta tiden än någon av dom någonsin har. Det är lite konstigt tycker jag.
Igår på morgonen visste jag faktist inte vad jag skulle blogga om men igår kväll var det för mycket att jag inte visste vad jag skulle skriva hahah, tänk hur det kan bli :)



Kolla in hennes blogg också som är hur söt som helst, --> NELLIE! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar