fredag 23 december 2011

Imorgon gäller det!

Hej, åååå vad jag längtar till imorgon när vi ska åka, jag hatar dagen innan man åker för då längtar man mest av allt och kan knappt vänta ju! Igår skrev jag inget för att jag hade fullt upp stressade hela dagen typ. Jag och mamma hade varit på affärn en gång sen glömde vi köpa en grej så fick vi gå tillbaka sen när vi kommer  glömmer vi en annan grej haha så då fick jag springa tillbaka och köpa det lite drygt ;) Men sen på kvällen så kom älskling och gjorde mig sällskap. Vet inte vad jag skulle göra utan honom, han är så himla söt!! :D Just nu sitter jag hos min bror och väntar på att våran tvättid ska börja, vi har nämligen ingen torktumlare hemma så måste låna denna så att kläderna hinner bli torra innan vi åker imorgon :) Jag och älskling myste en massa igår, älskar dig 

Lite presenter som vi ska ta med oss, men frågan är om dom får plats i väskorna?

såå avslappnande!
Massa kramar på er // Valeria :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar