söndag 18 december 2011

Kamerasladd!

Goddag! eller inte haha vilket väder alltså :( Men roligt att det kommer snö, men jag hatar slask! Jag har varit uppe ett tag, har varit med mamma på netto och varit hos min bror och hämtat kamersladden äntligen :D nu kan jag ju lägga ut lite fler bilder, inte för att jag tar så många men ändå hahah. Har städat mitt rum också för vi fick besök. Just nu är jag jättehungrig men vågar inte gå ner och göra nåt när alla sitter där hahah. Idag hoppas jag att få träffa älsklingen min och mysa kanske? :) Alltså nu när jag har gjort en header vill jag bara göra fler har faktist en till men hur kul är det att byta hela tiden? Köpte ansiktscreme häromdagen och jag kan ju säga att den är verkligen bra. Jag tror att jag har testat 100 st känns det som men denna är verkligen bra. Man blir värsta len i ansiktet och allt. Här har ni en bild på dom :)

Den rosa använder jag just nu och den får hela 4 valerianor av 5 möjliga :D

Titta vad jag hittade, en bild på mig med piercing. Är det bättre med eller utan? :)  // Valeria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar