lördag 10 december 2011

Myskväll igen ;)

Hej! Förlåt mig så mycket ofta jag inte har bloggat nånting, har inte orkat hahah men har haft några underbara dagar med älskling.

Idag har jag varit jätteduktig! :D Jag har gymmat och dansat en tredjedels zumba skiva med gaz haha. Vi orkade inte dansa mer ;) Jag har precis duschat och nu äter jag en macka, är så himla hungrig!!! Men ikväll blir det tacopaj i alla fall hemma hos lollo och övernattning. MYS! Hahahah jag dör, jaja skriv mys så mycket.

Ville bara säga att jag ska försöka sluta med  smink och så eftersom min hud har blivit så torr och känslig nu när det är vinter. Det känns ju jättehemskt att vara utan smink, man känner sig skitful hahah men det kanske går över? hoppas jah ;)

Här sitter jag och äter min macka utan smink och nyduschad haha :) Jag är jätteledsen att jag inte kan lägga ut bättre bilder pga att sladden till kameran är ännu inte hittad.
                                                                                                    // Valeria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar