lördag 14 januari 2012

10 månader ♥

Godmorgon! eller godmiddag rättare sagt. Det var hela 3 dagar sen jag skrev sistoch idag är det en helt underbar dag!
Det är nämligen hela 10 månader med världens bästa pojkvän nader ershad
Det är helt otroligt hur fort tiden går när man har roligt ;)
Alltså 10 hela månader och om två månader är det 1 år!
Det är helt sjukt. Jag är så himla glad!
Jag bara längtar hela tiden!!

nader ershad jag vill bara säga att jag älskar dig så otroligt mycket och kommer att göra det
för evigt vad som än händer. vi två för alltid ♥ // Valeria


Sötast i världen! ♥

vi för alltid ♥

1 kommentar:

  1. www.GDAnken.blogg.se14 januari 2012 kl. 15:10

    Grattis jag önskar er all lycka ni är världens gulligaste par enligt mig. =) hoppas ni får en underbar tid tillsammans och njut så mycket ni kan <3<3<3 Älskar er båda två <3

    SvaraRadera