söndag 15 januari 2012

SIMS ♥

Hejsan, hade en supermysig dag men älsklingen♥ Sitter här hemma nu och kan inte skriva ett normalt inlägg blir distraherad hela tiden har suttit i en halvtimma nu haha. Min bror från gävle kom idag med sin kompis. Dom ska köpa en bil eller nånting haha, men alltid mysigt att träffa han igen. Men vet ni vad jag ska göra nu??? JO jag ska spela SIMS :D:D fatta vad jag älskar sims, det är många som inte gör det haha dom tycker att det är töntigt eller tråkigt eller nåt. Jag tycker såhär att sims är väldigt bra om man älskar att skapa saker och använda sin fantasi,kreativitet vilket är ganska bra för hjärnan va?. Haha men det roligaste är i början när man får skapa gubben och inreda huset. Nu ska jag skriva lite med min pojkvän på facebook och börja spela ;) massa kramar Valeria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar