onsdag 25 januari 2012

Städat rummet!!!

Heeeeeeej! Jag är nog sämst på att uppdatera haha, men nu har jag ju städat mitt rum i alla fall :D så skönt att det är klart, det är sjukt, det har nog tagit 1 månad att städa hahahah ;) Medans jag städade sorterade jag lite smycken och så och hittade en burk som jag ville limma, jag tog fram superlimmet och började trycka och det var ju sådär stängt så man måste trycka upp hålet med locket typ om ni vet vad jag menar? men ialla fall när jag tryckte upp hålet så sprutade det lim överallat och jag fick massa på händerna så jag känner inte fingrarna på ena handen, det känns skitjobbigt. Men nu undrar jag ifall ni vet hur man får bort superlim från handen, det gör jätteont att dra bort det. Man får sår och sånt hahah usch jag vill ju inte gå till skolan med massa superlim  på handen ;) Haha men aja hoppas att ni har haft en bra dag, sov gott // Valeria

Före :(

Efter :)

Syns inte så mycket, väldigt dålig kamera tyvärr :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar