måndag 23 januari 2012

Skotta snö

Hejsan! Jag tror att jag aldrig kan ta tag i det här med att städa mitt rum, är så himla lat ibland. Får ta tag i det här snart. Åt hur mycket som helst förra veckan och börjar med att äta en massa den här veckan också hahaha dags att börja träna ;) Måste skriva en lista på allt jag måste börja med, men kommer man att hålla det? haha vi får väl se, idag har jag suttit hemma och tagit det lugnt och bara ätit ännu mer. Nu sitter jag och kollar på Never let me go. Filmen är väldigt seg och så men jag gillar den ändå. :) Tittade på lite balklänningar vet inte vilken jag ska välja eller om vi ens ska gå hahah måste prata med älsklingen min haha. Jag hoppas att ni har det jättebra och fortsätter att ha det, massa kramar // Valeria

Förresten här är älskling när han skottade snö igår och hur gulligt är inte det :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar