söndag 8 januari 2012

MAT :D

Hej hej, tänk det är en dag kvar till skolan om man inte räknar med denna. Alltså usch va tiden flyger iväg och man börjar stressa innan skolan. VILL INTE GÅ! Sitter hos min pojkvän just nu med han sovandes bredvid mig haha alltid lika mysigt ;) Sydde upp ett par byxor och ett par shorts idag så skönt, fast jag har ju typ 6 st kvar som jag måste sy upp imorgon. Så himla drygt att mina byxor alltid blir så långa på mig fattar inte varför, så kort är jag väl inte?? Vi åt för en liten stund sedan och som tur är kom jag ihåg att ta kort på maten denna gång, och jag kan ju säga att det var SUPERGOTT som vanligt :D Jag har ett jäkla sår på min hakan som gör så himla ont så fort jag rör det och det kommer ju inte att gå bort till skolan börjar heller, blir lite ledsen där faktist :( Men ha det så jätte bra :D // Valeria
PS: Så himla fiiint med snö!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar