lördag 7 januari 2012

Hallå hallå, vi har våra små ex grannar på besök här så himla roligt. Dom springer runt med sina godispåsar och matar teddy hela tiden. Jag tror nog att han blir dålig i magen ikväll haha. Nu ska jag gå och hämta mikaela så drar vi och gymmar nån timma och blir smala ;) Jag hoppas att min finaste kommer ikväll och myser med mig har inte träffat honom på hela dagen och jag har saknat honom hela tiden fast vi har varit hela veckan och sett varandra varje dag sedan jag kom hem hahah :) Men ikväll bloggar jag nog lite till hihih så kan ni läsa lite mer, bra va :D // Valeria

Josefin och Maja sötast i världen! :)

2 kommentarer:

  1. håller fullkomligt med! de är ju urgulliga!!! (mina nya grannar ju) ;) hihi puss :)

    SvaraRadera
  2. nej så himla rolig hihihi, puss :))

    SvaraRadera