tisdag 17 januari 2012

Vimmerby

Helluuuuuuu, nu tänker jag göra ett inlägg ifall ni inte visste det. Nemen har suttit nu i 1,5 timma och tänkt göra ett inlägg men det blir så att man råkar titta på en massa annat hihihi (a) Har suttit och kollat lite bloggar och jag kan ju säga att det verkar som att 2012 kommer bli de flestas favoritår haha om det blir lyckat nudå. Men det känns så himla fräscht, glatt och bara helt underbart härligt 2012. Eller vad tycker ni? Idag åkte min bror tillbaka till Gävle så jag följde med Anna till Vimmerby en sväng och fick med mig lite läppglans (fatta vad jag älskar läppglans!), en ögon och brynspenna och en foundation. Älskling är så himla snäll och bidrog med alltig hihi, finns ingen gulligare! När vi kom tillbaka gick vi till älskling såklart och nu sitter jag har och skriver och håller på att somna medans han ligger och snarkar bredvid mig. Imorgon är det onsdag vilket är skönt vi börjar vid 10 och slutar vid 1 hur skönt är inte det ;o Nu ska jag fortsätta ladda ner lite filmer innan jag somnar och sen blir det att krypa ner i sängen och sova :D. Puss // Valeria

Läppglanset från Isadora är betydligt mer rosa än brunt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar