måndag 9 januari 2012

glad tjej :)

Godmorgon! Ett litet morgon inlägg för första gången, härligt va ;) Det är 20 min kvar tills vi börja och jag är inte riktigt klar än måste skynda mig hihih, vaknade vid 6 idag. Gick upp ovanligt fort :D Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu förutom att jag är ganska trött och min pojkvän står här och gråter för att hans hår inte blir som han vill ;) Gullig han är, hoppas att alla är pigga och glada idag första dagen i skolan 2012. Känns fortfarande konstigt att skriva det men jag tror att det här kommer bli ett superbra år!
Måste gå nu ha det så bra // Valeria :)

1 kommentar:

  1. Валерия , привет!!! Предлагаю посмотреть ФИЛЬМ
    http://www.youtube.com/watch?v=Qxyay4xUVz4&feature=watch-now-button&wide=1
    Я ДУМАЮ , ЧТО ЭТОТ ФИЛЬМ КЛУБ СЧАСТЬЯ ----
    ПРО ТВОЕ БУДУЩЕЕ. Т.Е. ПРО ТЕБЯ!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera