onsdag 18 januari 2012

kladdkaka♥

Hej, är ganska trött just nu haha så ska sova snart men tänkte göra ett litet inlägg såhär på kvällen. Tänkte egentligen göra ett i eftermiddag men det blir ju inte alltid som man ha tänkt sig ;) En ny header igen och denna gång är jag ganska nöjd och så tycker jag att det är mycket finare med vitt så är mycket nöjdare än med den förra :) Kom hem ifrån lisa vid 6 ungefär och mådde ganska illa, så mycket kladdkaka som vi tryckte i oss haha. Har verkligen saknat henne och det värsta är ju att vi hann typ inte ta några bilder, bara en som är på lisas mobil, då kan ju inte jag lägga ut den surt haha :) Använde ricinolja idag igen och snart lägger jag ut en före och efter bild. Hoppas verkligen att håret har växt lite iallafall :( just nu sitter jag hos min bror och myser, älskar att vara här. Kan verkligen slappna av. Hihi men nu ska jag bädda soffan min som jag ska sova på och börja snarka haha massa kramar // Valeria


mums ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar